Al gehele ervaring
Netheid van de touringcar
Eenvoud boeken
Klantvriendelijkheid chauffeur

coco

Prachtige Hotel,goede serves,schoon ,goed eten. Daar zou menig hotel een voorbeeld aan kunnen meten
Ook de busschauffeuse Olga, dacht met de groep mee, voldoende stops, maar je kunt niet verwachten 100%
Dat is erg afhankelijk of je veel vlotte mensen in de bus hebt, of zo bij ons erg veel ouderen die niet zo goed ter
been zijn. Maar ja, dat is omdat wij kwa konditie er nog boven uitstegen. Wij vallen nog tussen het wal en schip,ha,ha

Sterke punten tijdens uw reis

door de de excursie Stolberg en Thale in één dag te doen. Was er een lege dag over.
Nu komplimenten voor Olga en Theo onze gids, een verassingstocht gedaan door de Eifel, met o.a. koffiepause met koekje
door het Hotel verstrekt , dit is erg leuk idee zo in het bos
met prachtig uitkijk op Wildermann, daarna verder door diverse plaatsen en uitstapjes. Leuke verhalen verteld onderweg door de gids. Op de terugweg naar Nederland nog een verrassing een stop in Hameln(stadje van de rattenvanger) Ik vindt het een mooie omgeving ,vooral die vele vakwerkhuisjes met diverse kleuren.

ja, de exersiedag Stolberg en Hexsentansplats in één dag, want Stolberg op maandag is alles dicht en het kasteel ligt
hoog en in de steigers , dus had men ter plekke besloten dit te doen. Dat was goed gekozen (veranderen in de gids)

Score voor Bak Reizen: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Soort kamer/ arrangement: 118 halfpension 6 dagen Goslar