Al gehele ervaring
Netheid van de touringcar
Eenvoud boeken
Klantvriendelijkheid chauffeur

Anna en Jan

Hebben voor de eerste keer een meerdaagse busreis gemaakt met Bak Reizen.
Het was de 6-daagse reis naar Hotel Der Brabander in Winterberg.
Met een geweldige chauffeur ( Ben Kunst ), die binnenkort met pensioen gaat, via 2 tussenstops naar het hotel.
Dagelijks zijn er uitstapjes en uitgebreidere excursies. Wellicht voor mensen op leeftijd een te druk programma.
Maar dat beslis je gewoon ter plekke zelf. Altijd gaf Ben zeer informatieve uitleg over wat er onderweg allemaal te zien
was.
Over de ophaal- en terugbreng service van huis zijn wij erg enthousiast en velen met ons.
Echter om dat ook de provincie Utrecht er bij is betrokken, had dat tot gevolg dat een aantal mensen in onze taxi,
zowel op heen- als terugreis nog zo'n 2 tot 2½ uur in het taxi-busje zaten.
Als zoals wij hoorden er soms ook uit Naarden-Bussum werd vertrokken, c.q. aangekomen, zou dat voor ons ook zo'n
zelfde lange taxirit worden. Zou voor ons een breekpunt kunnen zijn om wel of niet te boeken.
Om duidelijkheid te scheppen zou Bak reizen dit reeds in de brochure moeten opnemen en in ieder geval moet dat bij het
moment van boeken bekend zijn.

Sterke punten tijdens uw reis

Geweldige chauffeur en dito touringcar. ( ben 1,96 lang ) maar had meer dan genoeg beenruimte.
Sterk punt is ook je vast plaatsen in de bus.

Zie onze reiservaring. Wellicht iets minder druk excursie programma en de duur van de haal- en breng rit met de taxibusjes.

Score voor Bak Reizen: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Soort kamer/ arrangement: Royal Kamer hotel der Brabander