Contact met bedrijf is snel en vriendelijk.
Beschrijf hier uw ervaring
Bedrijf is vriendelijk en verstuurd ook snel, maar Postnl heeft veel vertraging. Het duurt daarom dagen tot zelfs een week voordat je de levende producten hebt, wat het product niet ten goede komt.
Verbeterpunten of tips
De website is soms wat traag, maar de bezorgdienst is vreselijk!