Niet goed
Beschrijf hier uw ervaring
Het pakket is niet bij mij thuis geleverd maar in een afhaalcentrum terwijl ik heb betaald voor een thuislevering. Hierdoor zijn vele dieren dood geleverd.
Verbeterpunten of tips
Als de weg wijzen niet voldoende is, denk ik dat u beter andere chauffeurs zoekt.