Ja gewoon helemaal goed!
Beschrijf hier uw ervaring
Goede klanten service, moooe producten snelle verzending. Ben hier ooit een keer wat gaan shoppen en nu vaste klant
Verbeterpunten of tips
Post nl niet meer vertrouwen. Die maken nog wel eens een rotzooitje.
Maar goed wie moet je anders vragen voor bezorging.