Baitshop

boels karel

Rot slecht 2 mei besteld 8 mei leveren binnen 3 dagen eu????? levende maden ???? big mistake

Beschrijf hier uw ervaring

rot slecht 2 mei besteld 8 mei leveren binnen 3 dagen eu????? levende maden ???? big mistake

niets laten bestellen wat jullie niet kunnen waarmaken !!!!!!!

Reactie Baitshop:

Bedankt voor uw review .
Wat vervelend dat het niet goed is aangekomen. U heeft op 2 mei besteld. We verzenden normaliter van maandag t/m donderdag. U bestelde op zaterdag dus normaal zou dit maandags verzonden worden. Helaas was het de dinsdags 5 mei en werkte de postNL niet. We hebben er daarom voor gekozen op maandag geen maden te verzenden zodat het niet een dag in depot staat. Als we dat kunnen voorkomen is dat beter voor de kwaliteit.
Uw bestelling is op 6 mei verzonden. De postNL heeft het erg druk in deze Corona tijd en kan helaas zo maar een bestelling later laten komen. Dit is erg vervelend. Gelukkig komt bijna alles nog goed aan. We vinden het vervelend dat dit bij u niet het geval was, u kunt ons altijd telefonisch bereiken en foto's sturen van hoe het aangekomen is dan willen wij uiteraard vergoeden als ze allemaal dood zijn.
Annemarie Schippers
Baitshop

Score voor Baitshop: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: levende maden