11962 beoordelingen
Betrokkenheid

Rita

Ik koos deze op aanraden van mijn kinesitherapeut.

Wat vond je van de vragenlijst (als je deze hebt ingevuld) ?

Ik vond de eerste mails warm en hartelijk. Helaas was het telefoongesprek dat door de site meerdermaals herhaald werd om naar te bellen mocht je extra informatie wensen allesbehalve hartelijke.
Ik kreeg de beoogde persoon (Greetje) pas na 3x (over een week) opnieuw te hebben gebeld (met telkens de belofte dat er zou worden teruggebeld) te pakken (belde mij uiteindelijk terug). Zij was qua toon onverschillig ondanks het feit op de hoogte te zijn van mijn situatie (naar gevraagd in bijkomende mail na aankoop). Verder kon zij mij ook helemaal niks uitleggen en na het bestelde middelnte hebben gebruikt voor meer dan 10 dagen heb totaal geen verbetering mogen ervaren. Ik ben bijzonder teleurgesteld.

Reactie Bach Bloesem Mix van Greetje:

Beste Rita,
Het spijt me enorm dat ik u heb teleurgesteld. Nu moet ik zeggen dat u mij op vrijdagmiddag op het drukste moment heeft gebeld(ik werk alleen en de bestellingen voor het weekend vragen extra zorg in verband met verzendingen) Vervolgens belt u op zaterdagmiddag en -avond. Ik ben beschikbaar op werkdagen maar niet in de weekenden, dat staat ook vermeld op de website. Maar ik bel altijd terug als iemand de voicemail inspreekt.
Ik heb u maandag terug gebeld en uitgelegd dat Bach bloesemremedies tijd nodig hebben om in te werken. De klachten die u benoemde kon ik niet plaatsen in combinatie met de mix die voor u is gemaakt. Bovendien heeft u de druppeltjes nog maar een paar dagen (6) gebruikt.
Of dat onverschilligheid is? Daarover kunnen we van mening verschillen. Ik heb u aangeven dat u de dosering mocht aanpassen indien u hier behoefte aan had.
Moest u bijkomend nog vragen hebben, dan mocht u altijd contact opnemen én ik bel altijd terug als iemand de voicemail inspreekt op een moment wat goed uitkomt zodat ik er de tijd voor kan nemen. Nogmaals ik werk alleen en ben bijzonder druk maar neem toch graag de tijd voor mensen. Persoonlijke aandacht is waar het bij mij om gaat.
Ik wens u oprecht alle goeds, Rita.
Hartelijke groet, Greetje

Score voor Bach Bloesem Mix van Greetje: 2.5/5