WME Kraus

Slechte bezorging, veel meer vertraagd dan wordt aangegeven via de planning op de agenda. Morgen zal ik het naar verwachting eindelijk krijgen , 1,5 week verder inmiddels helaas . Nog geen product kunnen proeven.

Waarom heeft u ons product gekocht? | What is the reason for buying/using our product?

Herstel na ontsteking

Reactie Babsbonebroth:

Beste WME Krau,
Bedankt voor uw feedback, we vinden het jammer om te horen dat uw ervaring met onze bezorging niet aan uw verwachtingen voldeed. We begrijpen dat u teleurgesteld bent over de vertraging van uw pakket en dat het langer heeft geduurd dan verwacht.
We willen echter graag verduidelijken dat de tijdlijn die u in uw feedback heeft genoemd niet klopt. Het pakket is niet 1,5 week vertraagd, maar het is wel opnieuw ingedeeld voor de levering op maandag. We begrijpen dat deze vertraging voor u vervelend was, en we willen u onze excuses aanbieden voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt.
We willen graag benadrukken dat we ons uiterste best doen om onze klanten op tijd te voorzien van de bestelde producten en dat we deze situatie betreuren. We zullen uw feedback zeker meenemen en ons blijven inzetten om onze bezorging te verbeteren.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren. We hopen u in de toekomst opnieuw als klant te mogen verwelkomen.
Paulina & Barbara

Score voor Babsbonebroth: 3/5
Zou u dit bedrijf/product aanbevelen? | Would you recommend this company/product? Nee
Kippen bouillon