Door fout op website is het product nooit geleverd.

Waarom heeft u ons product gekocht? | What is the reason for buying/using our product?

Omdat het me een goed product leek, maar heb het helaas niet kunnen uitproberen.

Reactie Babsbonebroth:

Onze excuses voor het ongemak dat is veroorzaakt door de fout op onze website. We begrijpen hoe vervelend het kan zijn om een product niet te ontvangen dat je hebt besteld. We streven ernaar om onze klanten een positieve ervaring te bieden en we vinden het jammer dat we in dit geval niet aan je verwachtingen hebben voldaan.
Zoals we eerder aan je hebben uitgelegd, konden we je bestelling niet uitvoeren vanwege de fout op onze website en hebben we je betaling snel terugbetaald. We nemen onze verantwoordelijkheid voor onze fouten en doen er alles aan om ze in de toekomst te voorkomen.
We begrijpen dat je geïnteresseerd was in het proberen van ons product, maar helaas konden we het deze keer niet leveren. We zijn echter overtuigd van de kwaliteit van onze bouillon, die unieke voordelen biedt vanwege onze speciale productieprocessen en het gebruik van hoogwaardige ingrediënten.
We waarderen je feedback en zullen deze gebruiken om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Als je verdere vragen of opmerkingen hebt, neem dan gerust contact met ons op.
Paulina & Barbara

Score voor Babsbonebroth: 2/5
Zou u dit bedrijf/product aanbevelen? | Would you recommend this company/product? Nee
Zie review