Babongo

Snelle levering en goede producten.

-Is goedkoper dan de gemiddelde site
-snelle levering
-beantwoord bijna alle vragen

-niet genoeg informatie over het product zelf
o.a. beewraps: werd niet aangegeven dat het gebruik ervan maar voor 1 jaar is (voelde aan als misleiding)
borstel: er stond niet bij of de pinnen van de borstel ook van hout waren gemaakt. Na gevraagd te hebben ook geen antwoord op gekregen.

Reactie Babongo:

Dankjewel dat je de moeite nam om feedback te geven naar aanleiding van je aankopen bij Babongo.
Goed te lezen dat je over een aantal zaken tevreden bent. Ik lees ook dat ik niet al je vragen heb beantwoord. Dat heb ik over het hoofd gezien. De pinnen van de haarborstel zijn ook van hout.
Wat betreft de bijenwasdoeken: ik kan me voorstellen dat het ontbreken van de informatie over de gebruiksduur niet OK voelt. Eerlijk gezegd vind ik die informatie op de verpakking niet zo handig. Ik begrijp dat Bee's wrap het als gemiddelde ziet. Maar ik heb de ervaring dat ze ook veel langer kunnen meegaan. En sommige doeken gingen korter mee. Dat hangt erg af van hoe intensief ze worden gebruikt. Gebruik je ze dagelijks, dan gaan ze minder lang mee dan wanneer je ze een paar keer per week gebruikt. En of je ze ook meeneemt onderweg en buiten gebruikt, voor welk doel je ze gebruikt. En of ze goed behandeld worden. Die factoren spelen allemaal een rol in de levensduur van de bijenwasdoeken. Zeer persoonlijk dus.
Ik ben blij dat je me hierop wees, ik zal de informatie over de gebruiksduur aanpassen, in die zin dat ik wat ik hierboven schrijf kort samengevat erbij zal vermelden.
Dankjewel nogmaals. Heb je aanvullende vragen of opmerkingen dan hoor ik het graag.
Fijne dag!
Hartelijke groet,
Nicole

Score voor Babongo: 4/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja