Reviews

Avis

8.5 / 10
4543 beoordelingen
Schrijf beoordeling

91% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Vogel

1/10

In 2021 heb ik bij Avis, Olbia een auto gehuurd incl alle verzekeringen. Na pech met de auto moest ik 1,5 dag wachten op een monteur, die mij ook nog vroeg € 40,00 te betalen. Deze zou ik weer vergoed krijgen bij het inleveren van de auto na de huurperiode. Niet dus. Bij het inleverstation vroeg men mij de nota aan hen af te geven en het bedrag zou op mijn rekening worden teruggstort . Niet dus. Na mijn vakantie heb ik er nog een tiental e-mails en telefoontjes aan gewaagd maar alles zonder resultaat. Op mijn e-mails reageert Avis in het geheel niet behoudens de bevestiging dat zij de mail hebben ontvangen. Verders niets. Wat een slechte service.


Score voor Avis: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
huurauto