In 2021 heb ik bij Avis, Olbia een auto gehuurd incl alle verzekeringen. Na pech met de auto moest ik 1,5 dag wachten op een monteur, die mij ook nog vroeg € 40,00 te betalen. Deze zou ik weer vergoed krijgen bij het inleveren van de auto na de huurperiode. Niet dus. Bij het inleverstation vroeg men mij de nota aan hen af te geven en het bedrag zou op mijn rekening worden teruggstort . Niet dus. Na mijn vakantie heb ik er nog een tiental e-mails en telefoontjes aan gewaagd maar alles zonder resultaat. Op mijn e-mails reageert Avis in het geheel niet behoudens de bevestiging dat zij de mail hebben ontvangen. Verders niets. Wat een slechte service.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.