Erik

Vlotte afhandeling met koop en verkoop. Niet helemaal afspraken nagekomen. Moest zelf nog langs de dealer voor terugroep actie. De beloofde nieuwe matten niet in de auto. Vandaag alle garantie dingen verholpen en de afgesproken beurt gehad. Gratis vervangend vervoer. Jammer dat ze zo ver weg zitten.

Reden bezoek

Aankoop auto

Merk:

Volvo

Model:

V70

Reactie Auto Siero:

Goedemiddag Erik,
Hartelijk dank voor je feedback!
De mattenset was destijds nog in bestelling en een terugroepactie kan (gelukkig) kosteloos worden uitgevoerd bij een (lokale) dealer. Op verzoek van klant kunnen wij dit voor levering laten uitvoeren.
De onderhoudsbeurt die wij normaliter voor levering uitvoeren was de auto nog niet aan toe.
Daarom vonden we het samen een goede en bovenal schappelijke oplossing om deze pas uit te voeren als de auto er daadwerkelijk aan toe was. Zo’n 15000 km na verkoop, wat voor jou ongeveer 6 maanden rijden was. Dit kwam precies overeen met einde garantieperiode, waardoor we eventuele garantiepuntjes mooi konden combineren met de onderhoudsbeurt. Zo gezegd, zo gedaan!
Ik wens je nog veel plezier met de prachtige Volvo en de afstand naar ons toe lijkt me toch geen probleem met die auto! 😉

Score voor Auto Siero: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Woonplaats De Steeg
Land Nederland