Roy Doyer

Oké heeft u even....via mijn neef Sebastiaan ben ik in contact gekomen met autobedrijf Siero. Hij verzorgt er alle foto’s van de auto’s die door Siero worden aangeboden. Het is op afstand, ik woon in Maassluis hetgeen ongeveer 200 km rijden is, zeer prettig zaken doen. Met Frank Siero heb ij een lang contact gehad mede door mijn wispelturigheid mbt aanschaf van een bedrijfsauto. Mijn wensenpakket was groot en Frank had niet voor mij de juiste auto staan. Wel zag ik op internet een Peugeot Expert die aan mijn wensen voldeed. Frank heeft toen de bemiddeling gedaan tegen een vergoeding en heeft de auto bij de andere dealer gecontroleerd. Hij gaf groen licht en me verzekerd van een goede aankoop. Nietis minder waar, ik ben bijzonder blij met mijn aankoop. De volledige financiele afhandeling verliep vlotjes en ik kreeg ook nog een goede inruilprijs voor mijn oude auto. Siero bewijst dat een auto kopen op afstand echt wel kan en mede door de inzet van Frank en zijn collega’s is autobedrijf Siero een uiterst betrouwbare partner op gebied van bedrijfs en personenauto’s. Ga vooral zo door !!
Ben jij die dit leest op zoek naar een nieuwe auto? Neem vooral contact op met Siero want zij zijn TOP !!

Merk:

Peugeot

Model:

Expert

Score voor Auto Siero: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Woonplaats Maassluis
Land Nederland