Snelheid levering auto
Reactie snelheid
Staat van aflevering
Houding verkoopadviseur

Johan Konings

Onlangs was ik me een beetje aan het oriënteren voor de aankoop van een nieuwe auto aanvankelijk keek ik voor een nieuwe Ford Fiesta omdat we die ongeveer ruim 4 jaar naar tevredenheid hebben gereden Op de website van Autotrack zag ik bij van Mill een aantal aangeboden Opel Astra’s in verschillende uitvoeringen. Nu heb ik in het verleden ook een aantal Opels gereden waarvan als laatste een Opel Insignia, dus waarom niet? Na op de website van van Mill nog eens verder te hebben gekeken naar de voorraad nieuwe auto’s was ik nogal gecharmeerd van de Astra Tourer Business + 105 pk in de kleur Granite Grey een mooie uitvoering tegen een scherpe prijs. Omdat het op dat moment weekend was een mail gestuurd naar van Mill met de vraag of de auto nog beschikbaar was. Maandagochtend al werd ik gebeld door verkoper Corné Klein die mij wist te vertellen dat de auto in de showroom aanwezig was. Dus een afspraak afgemaakt voor later in die week om de auto te bekijken . Vervolgens van Corné een afspraakbevestiging ontvangen per e-mail samen met een videoboodschap waarin hij uitgebreid de auto laat zien vergezeld van de nodige informatie. Een aangename verrassing mag ik wel zeggen. Bij mijn afgesproken bezoek aan de showroom echter bleek dat net voor mijn aankomst in de showroom de business uitvoering die mijn belangstelling had verkocht was . Er waren nog gelijke uitvoeringen op voorraad maar niet in de gewenste kleur. Daarom met Corné naar de voorraad gekeken met name naar de Opel Astra Sports Tourer Innovation 105 pk in de gewenste kleur Granite Grey. Het gesprek vond plaats in een aangename ongedwongen sfeer met aandacht voor mij als klant, met alle tijd en een aanwezige ruime kennis van de auto bij Corné. Vervolgens afgesproken om zaterdags samen met mijn vrouw een proefrit te maken in een Opel Astra die dan ook netjes klaar stond op de afgesproken tijd. Na ontvangst met koffie en alweer alle tijd hebbende hebben we na de proefrit nogmaals de auto doorgesproken en besloten tot aankoop van de Astra Sports Tourer over te gaan. Precies volgens afspraak is de auto anderhalve week later geleverd. Mooi afgedekt door een beschermhoes die we zelf mochten verwijderen om de auto te onthullen. De auto is werkelijk perfect afgeleverd, helemaal niets op aan te merken. Na een gedegen uitleg en ontvangst van alle toebehoren zijn wij met de auto vertrokken naar onze woonplaats Roosendaal. Wij kunnen alleen maar erg tevreden zijn met hoe de aankoop van onze auto verlopen is en daarom hierbij alle complimenten aan verkoper Corné Klein en Autobedrijf van Mill.

De oriënterende gesprekken hebben plaatsgevonden in een aangename en ongedwongen sfeer , mijn vrouw en ikzelf hebben belangstelling voor ons als klant en onze wensen ervaren. Wij zijn uitermate goed voorgelicht over de auto en de aanwezige optie's erop wij hebben totaal geen druk gevoeld om de auto aan te schaffen. De gastvrijheid, kennis en enthousiasme van Corné Klein hebben bij ons de doorslag gegeven om de auto te kopen.

Score voor Autobedrijf Van Mill: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja