Resultaat
Medewerkers
Product presentatie
Het nakomen van de afspraken
Communicatie

Anita van der Vorst

In augustus vorig jaar een Renault Captur gekocht bij Lex met 3 maanden garantie. Na enige tijd bleek de boordcomputer niet goed te werken. Dit gemeld en naar Kessel gereden om dit te laten zien. De auto werd bij een garage ingepland om naar dit probleem te kijken. Aan het eind van de dag auto opgehaald, maar het probleem was niet opgelost. Auto moest naar een Renaultdealer voor een softwareupdate. Half december weggebracht, aan het eind van de dag opgehaald en probleem nog niet opgelost. Er zou een bepaald onderdeel vervangen moeten worden omdat spfwareupdate vastnliep. Daarna door omstandigheden een tijdje niets gehoord. Na contact gezocht te hebben half januari heeft Lex contact opgenomen dat hij de auto bij een electronicatebedrijf wil brengen. Dit ingepland en tot mijn grote blijdschap is het gelukt. Update doorgevoerd en probleem opgelost. De andere keren heb ik zelf voor vervangend vervoer moeten zorgen, maar nu stelde Lex een auto ter beschikking omdat ik de auto langere tijd kwijt zou zijn. Topper.

Duidelijke marktconforme prijzen en duidelijke afspraken.
Vasthoudend om mijn probleem daadwerkelijk naar mijn zin op te lossen.

Naarmate het langer duurde om het probleem op te lossen werd de communicatie minder. Moest een paar keer zelf informeren naar d'r stand van zaken.

Reactie Auto-roelofs.nl:

Beste Anita,
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Wat een lastige storing was dat! Excuses voor het feit dat alles wat langer heeft geduurd. We hebben bij verschillende partijen informatie ingewonnen. Vandaar dat er even "radiostilte" is geweest. Ik ben blij dat het probleem uiteindelijk opgelost is en dat je er een tevreden gevoel aan over hebt gehouden.
We wensen je nog heel veel plezierige kilometers toe!

Score voor Auto-roelofs.nl: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekochte auto: Renault Captur