Van supergoed bedrijf nu aan het bezwijken aan haar eigen succes. Druk, volgepland en discutabele eindaflevering.

Jammer auto is meer beschadigd dan voor herstel

Contact verliep helaas onduidelijk. 3 keer langsgeweest in totaal en maar de helft van de schade is verholpen. Zogenaamd dossier wat aan werd gemaakt helaas niet gezien, ruit werd na 2 afspraken pas... Contact verliep helaas onduidelijk. 3 keer langsgeweest in totaal en maar de helft van de schade is verholpen. Zogenaamd dossier wat aan werd gemaakt helaas niet gezien, ruit werd na 2 afspraken pas geleverd na tussenkomst verzekering. Deuk zit nog steeds in mijn auto na de inbraak. Communicatie ter plekker helaas onvriendelijk.

De algemene ervaring is medium, normaal ben ik beter gewend. De reparatie duurde aanzienlijk langer dan gepland, wat natuurlijk kan en mag gebeuren, maar had het enorm gewaardeerd als ik hier... De algemene ervaring is medium, normaal ben ik beter gewend. De reparatie duurde aanzienlijk langer dan gepland, wat natuurlijk kan en mag gebeuren, maar had het enorm gewaardeerd als ik hier proactief over zou worden geinformeerd.

daarnaast moet ik helaas terug, omdat niet alles goed was gemonteerd. Gelukkig werd het wel goed opgelost :)

Dit is een bedrijf wat mij vanaf begin af aan veel vertrouwen heeft gegeven. Heel vriendelijk en ontzettend snelle en goede service. Ik werd snel geholpen ook tussendoor met kleine reparaties. Ze... Dit is een bedrijf wat mij vanaf begin af aan veel vertrouwen heeft gegeven. Heel vriendelijk en ontzettend snelle en goede service. Ik werd snel geholpen ook tussendoor met kleine reparaties. Ze stonden mij altijd super vriendelijk te woord en waren heel behulpzaam. Voor mij echt een top bedrijf in Menaldum!

belangrijkste: de schade is 100% hersteld en zelfs de auto was helemaal schoongemaakt!
TOP!! Het contact was prima, iedereen die ik gesproken heb super vriendelijk maar het aller-
TOP!!

Professioneel te woord gestaan en geholpen. Kwaliteit is prima. Nalevering wordt weleens vergeten

Een afspraak kan snel worden gemaakt en een vervangende elektrische auto word geregeld.
Op de datum van reparatie staat de vervangende auto klaar.
Er wordt teruggebeld als de auto klaar...
Op de datum van reparatie staat de vervangende auto klaar.
Er wordt teruggebeld als de auto klaar is.
De auto werd schoon en perfect gerepareerd afgeleverd.

Super service, vriendelijke medewerkers!