Er waren een aantal dingen erg onduidelijk: zo kwamen wij op de cursus erachter dat er wel degelijk antwoorden op de vragen aan het einde van de hoofdstukken in het boek staan. Dat is echt niet duidelijk.
Daarnaast vond ik het erg jammer dat wij er niet op zijn geattendeerd dat je op internet proefexamens kon doen zodat je ook het examen kon oefenen.
Verder had ik een lunchpakket mee gebracht omdat ik nergens kon vinden of dit bij de cursus in zat.

Het zou fijn zijn als jullie deze informatie in de mail zetten waarmee jullie de inschrijving van de cursus bevestigen. Dat schept een hoop duidelijkheid.

Ik ben overigens erg blij dat ik thuis in de boeken ben gedoken omdat de leerkracht echt door de hoofdstukken heen raasde.

Reactie ARBO centrum:

Goedendag, bedankt voor deze review! We streven altijd naar 100% klanttevredenheid, dus we zijn blij dat je ons attendeert op deze punten. We hebben de informatie over de lunch altijd in de aanmeldbevestiging gehad, echter door een systeemfout intern, was deze informatie tijdelijk uit de mail. We hopen dat je alsnog hebt kunnen genieten van de door ons verzorgde lunch.
Goed om te lezen dat de instructeur en examinator behulpzaam waren, wij zullen onze instructeur echter nog wel even informeren over de snelheid van het bespreken van de hoofdstukken. Dit moet voor iedereen te volgen zijn.
We hebben inderdaad oefenvragen achterin het boek staan, de antwoorden hierop zijn terug te halen in de stof van het hoofdstuk. Complete antwoorden staan er niet in.
Nogmaals bedankt voor de review, hier kunnen we wat mee! We gaan er mee aan de slag.
Met vriendelijke groet, Hilde. - ARBO centrum

Score voor ARBO Centrum: 4/5