Wijnhold Smit (wijnholdsmit@hotmail.com)

Heel goed! Duidelijke informatie en altijd bereid om te helpen een goede oplossing te vinden als je een probleem hebt. Bij mij was het een beetje gecompliceerd omdat er nog een bedrijf tussen zat die haar kantoor heeft in het buitenland. Zij moesten eerst toestemming geven voor de cursus heftruck en reachtruck en ARBO centrum moest dus ook alles communiceren met dit bedrijf en met mij. Ik moet zeggen dat alles prima verlopen is en dat de benodigde informatie altijd keurig op tijd binnen kwam zodat ik afgelopen zaterdag relaxed aan de cursus heftruck en reachtruck kon beginnen! Ik zal jullie aanbevelen bij anderen! Bedankt ARBO centrum!

Reactie ARBO centrum:

Goedendag Wijnhold, wat fijn om te lezen dat de communicatie met mijn collega's van de administratie zo goed is verlopen. Wij streven altijd naar 100% klanttevredenheid en we vinden het fijn om te lezen dat dit ook goed gaat! Ook instructeurs doen elke dag weer hun best om er een goede, duidelijke en verzorgde training van te maken. Hartelijk dank voor de positieve woorden en de aanbevelingen. We zien je graag nog eens terug bij ARBO centrum!
Met vriendelijke groet, Hilde. - ARBO centrum

Score voor ARBO Centrum: 5/5