1977 beoordelingen

Romi

Goede communicatie omtrent de levering. De levering was wat traag, maar gezien de omstandigheden (Corona), kan ik dit volledig begrijpen. Helaas viel het product dat ik ontving wat tegen. Javamos was voor meer dan de helft bruin (ik las op het internet dat dit weer groen kan worden, dus hopelijk komt het nog goed). De mosballen waren eveneens bruin, maar hier was het minder erg en ondertussen zien ze er al weer mooi groen en gezond uit. De suboptimale omstandigheden van de planten kunnen natuurlijk te wijten zijn aan de levering/de tijd dat ze uit het water waren en ik neem het bedrijf hier ook niet voor kwalijk. De echte afknapper was het feit dat ik een slakje terugvond op één van de mosballen. Heb het slakje verwijderd en de mosballen meteen apart gezet. Tot nu toe lijkt het niet alsof er nog meer slakken hebben meegereisd, maar het kwam toch even dicht in de buurt van een ongewenste slakkenplaag.

Mooie en informatieve website, heel gebruiksvriendelijk.

Nakijken op slakken. Eventueel de planten behandelen (maar dat duidelijk vermelden voor de mensen die slakken/garnalen in een aquarium houden).

Score voor Aquarium123: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Mosbal en javamos