Je aankoop wordt beschermd

Ineke Leeflang

Het waren mooie plantjes .
1 iets minder maar die had een Grote knol die heb ik in de aarde van mijn aquarium gedaan .
Het is nu afwachten hoop dat hij het gaat doen .

Alles goed geleverd

Netjes verpakt

niet

Patricia Zuidmeer

Snelle verwerking en levering, goed verpakt. Kwaliteit plantjes en mosstam zijn goed. Erg tevreden.

Marjolijn Heeres

Ik heb recentelijk een aantal planten en lavastenen voor mijn nieuwe aquarium bij aquarium123 besteld.

Er werd veel informatie gegeven over de planten die ik kocht, waardoor ik gemakkelijk de goede planten voor mijn aquarium kon kiezen. Ook ben ik erg tevreden over de overzichtelijke layout van de website, waardoor ik producten zeer snel kon vinden.

Bij mijn bestelling ging er iets mis met iDeal, waardoor ik mijn bestelling niet direct kon betalen. Aquarium123 kwam hier pas anderhalve dag later achter, waardoor mijn bestelling later aan zou komen.

Jos

Ik wilde heel graag mijn plantjes de volgende dag in huis maar ik was net iets te laat met bestellen. Na even een mailtje gestuurd te hebben kreeg ik meteen een reactie dat ze nog dezelfde dag de...

Mooie pakketten zodat je niet zelf hoeft te kiezen

Weinig informatie over het voorbereiden van je aquarium en advies om de plantjes te planten. Dit zou het verhaal compleet maken

Lois

Geweldige plantjes! Met redelijke prijzen, je mag zelf uitkiezen wanneer je het wilt hebben... houden rekening met het weer. Wordt goed ingepakt zodat de plantjes niet beschadigen. Ik vind het een...

Goed ingepakt, veel informatie op de site. Uitkiezen wanneer je het bezorgd wilt hebben.

Het was mijn eerste ervaring; en wat mij betreft erg positief.

Overzichtelijke website met goede informatie; planten waren goed verpakt en zagen er goed uit.

Suggesties voor indeling aquarium (welke planten bij elkaar om een zo mooi mogelijk resultaat te krijgen)

Bert van Duin

Heldere website, eenvoudig te bestellen

makkelijk bestellen

we hebben hartelijk moeten lachen om de vreselijk grote verpakking. Eigenlijk was dat heel amateuristisch gedaan

Rakia

Super blij met mijn plantjes,goed verpakt om geheel naar geluwe belgie te komen snelle service echt heel tevreden!

De plantjes zijn in hele hele goeie staat aangekomen tot in geluwe dus je dragen er echt zorg voor!

Niets op aan te merken !!!

Frieda smidt

Altijd mooie spullen. Geen rommel

Snelle levering en gezonde planten.