Goede planten

Don

Ik heb hier al een paar keer besteld en steeds snelle levering en mooie planten. De planten zijn steeds zorgvuldig verpakt en groeien als kool!

1. Goede planten
2. Snelle levering
3. Gratis extra planten

August De Baeke

Zeer negatief.

Beter opvolging van verzending.
Correcte afhandeling van klachten, veel blabla, en verder geen reacties meer.

Reactie Aquarium123:

Voor ieder die dit lijst, hier een bericht van Richard van aquarium123.

Deze meneer heeft 4 jaar geleden in 2015 een bestelling bij ons gedaan. Deze moest naar Polen worden verstuurd. Gebruikelijk versturen wij niet naar Polen maar om toch extra service aan te bieden zijn we hier toch mee akkoord gegaan. Doordat het pakket te lang onderweg was (2 weken) waren de planten niet zo fris meer.

We hebben een e-mail gekregen destijds en we hebben een voorstel gedaan om een deel van het geld terug te boeken, met het verzoek om enkele gegevens aan te leveren zodat wij de kosten konden terughalen bij PostNL (het pakket was verzekerd)

Op deze mail hebben wij nooit meer antwoord ontvangen en naar 1 herhalingsmail is zijn wij deze gehele zaak vergeten gezien dat wij druk bezig waren met andere klanten en niet blijven met het vragen naar een antwoord.

Jammer dat meneer ineens wakker is geworden naar 4 jaar en niet destijds de moeite heeft genomen om met ons in discussie te gaan, Wij staan altijd open voor kritiek! en wij zijn meer dan bereid om problemen op te lossen! Ik wens meneer een hoop positiviteit toe en hopelijk in de toekomst eerder reageren op e/mails.

Zeer goede ervaring snelle levering de aquariumplantjes netjes en zorgvuldig verpakt

Berghuis

Bijzonder goed , bestel meestal me planten hier

Verpakking, niet duur

Voor mij gewoon zo door gaan

h.kluitmans

Dit bedrijf op internet tegen gekomen. een ruime keuze in planten en aanverwante artikelen.

snelle levering .geen vervelende maitjes over aanbiedegingen. een aanrader dus. zeer tevreden.
mooie planten besteld. fris en alg vrij.

geen commentaar.

Bestelling goed uitgevoerd en en een uitgebreid assortiment.

Duidelijke omschrijving van de artikelen.
Overzichtelijke site.

kobe

Aquariumplanten gekocht

zeer mooie gezond planten

Christiaan Klein

Ik heb 3 unieke stukken fingerwood bestelt en vond het wel spannend aangezien je nooit echt zeker weet of je datgene krijgt waarop je hebt geklikt. Nog geen 2 uur later waren de foto's van de...

Als je stukken hout besteld van de foto's worden die foto's vrijwel meteen van de site gehaald, op deze manier geeft aquarium123 niemand valse hoop op een uniek stuk hout. Je moet er wel snel bij zijn maar dat is juist ook wel spannend en een beetje de sport in deze hobby.