Je aankoop wordt beschermd

Goede ervaring!

Veel uitleg op de site te vinden per plant.
Heel fijn dat je zoekfilters kan gebruiken zoals temperatuur om de juiste planten te kiezen

Ik hoop echt dat de informatie over de zorg voor je planten als je ze net hebt ontvangen snel word aan gevuld!

Veel keuze. Helaas werden de planten 2 dagen later dan afgesproken verzonden. Het zou een kleine moeite zijn om dit even te melden....

Christy Abels

Zeer goed, er ontbrak een plant, na bellen werd de plant direct gestuurd en was de volgende dag in huis. De geleverde planten zijn super mooi en groot. Ik heb nog nooit zulke grote planten voor zo’n...

Goed informatie over de planten en makkelijk te vinden.

Ja dat wel, als het bedrijf de zending aanmeld dan moeten zij ook direct het pakje afgeven. Ik heb nu drie dagen thuis gezeten omdat PostNL. Iedere dag aangaf dat zij kwamen.

Borre

Goedkoop en snelle nette levering hele fijne site om planten te bestellen.
Ik heb denk 4 keer besteld en iedere keer dik tevreden.

Snelle levering en goedkoop.

a.c. verkaaik

Ervaring prima.planten prima verpakt.staan er geweldig bij.

goed ge in voor meerdt

Ed Boerrigter

duidelijke website

ben tevreden

Kika Lewak

Super fijn! Een snelle verzending en het plantje wat ik besteld had kwam aan in een goede staat, het was netjes verpakt en zag er goed uit. Dit ga ik vaker doen!

Duidelijke informatie, de verzending was direct de dag na de bestelling (had 23:00 besteld) dus ik kreeg het pakketje ook bijna meteen.

Geen verbeterpunten.

Mijn ervaring is zeer positief. Het bedrijff levert producten van hoede kwaliteit en levert ook nog eens snel

Snelle levering en producten van goede kwaliteit

Has Gunes

Nette overzichtelijke onlineshop, Redelijke bezorgkosten, netjes en stevig verpakt! Een topper om online voor je aquarium te shoppen.

Omschrijving van mijn aangekochte produkt is netjes , nette duidelijke afbeeldingen om zo een idee te krijgen van wat je koopt. Website is niet onduidelijk gewoon netjes overzichtelijk.

Geen verbeter punten .