Hoijtink

Teleurstellend

Open Work Bench Logic sniffer blijkt niet goed te werken met Sigrok/PulseView, de windows gui blijkt al sinds 2013 niet goed. Er is wel een Java client, te weten OLS voor windows welke beter werkt. De informatie hierover ontbreekt geheel op uw site. Er werdt verder helemaal niets meegeleverd qua software of informatie Deze informatie had wellicht tot een andere keuze geleid.

Hardware zonder (goed) werkende software is onbruikbaar.

Welke verzendmethode heeft u gekozen?

DPD

Vond u het prettig dat u keuze had in vervoerder?

Ja

Reactie Antratek Electronics:

Beste heer Hoijtink,

We vinden het jammer dat uw ervaring teleurstellend is. Voor ons is uw melding zeer waardevol.

Op onze website wordt niet de Sigrok PulseView software genoemd, maar de SUMP software. Tevens hebben we op onze website een directe link naar documentatie van de fabrikant. De software is gratis open source software, waarbij we geen invloed hebben op de kwaliteit van die software. We hebben niet eerder gehoord dat de open source software niet voldoet. Dit is waardevolle informatie voor ons en hebben daarom besloten om de beschrijving van deze software weg te halen.
We zijn erg blij met deze feedback.

Indien uw hierdoor de Logic Sniffer niet kan gebruiken, kunt u het product terugsturen en krijgt u uw betaling terug.
Antratek Electronics

Score voor Antratek.nl: 2.5/5