Deskundigheid van het team van Amsterdam Plastic Surgery
Nabehandeling
Informatie over verloop van de behandeling
Deskundigheid van Dr. Ali Pirayesh

Ik had al lang een complex over mijn neus. Ik had een bult, scherpe kanten en een lompe tip. Ik heb lang getwijfeld of ik een neuscorrectie zou laten doen, aangezien het je gezicht helemaal kan veranderen. Na lang twijfelen, ging ik op consultatie bij Dr. Pirayesh en had meteen een goed gevoel bij hem. Wat me opviel, is dat hij een enorm oog voor detail heeft. Zo merkte hij dingen op aan mijn neus die ik zelf nog niet eerder gezien had. Hij wist meteen wat hij moest doen aan mijn neus om een mooi resultaat te bekomen. Augustus 2017 heb ik mijn neus laten corrigeren en ik ben super tevreden over het resultaat. Het is heel natuurlijk gebleven, niemand zou ooit zeggen dat ik ooit mijn neus heb laten opereren. Mijn gezicht is vrouwelijker en verfijnder geworden. De bult is weg, mijn neus is recht geworden. Ik heb weinig last gehad van de operatie, nazorg was uitstekend. Ik zou zeker opnieuw voor Dr. Pirayesh kiezen, en kan hem iedereen aanraden!

Dr. Pirayesh heeft oog voor detail, en is zeer deskundig. Als ik vragen had, kon ik altijd bij hem terecht.

Score voor Amsterdam Plastic Surgery: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: