Spijtig dat ik 1 week moet wachten op mijn bestelling
Reactie AlwaysConnected:
Beste Aime,
Bedankt voor je review. En erg vervelend dat je 1 week hebt moeten wachten natuurlijk. Helaas hebben wij zelf geen invloed op de huidige levertijden van PostNL. We vinden het zelf ook erg vervelend dat onze leveringen hierdoor vertraging oplopen. Wij bieden hiervoor vanuit Always Connected onze oprechte excuses aan. Helaas is de levering van onze bestellingen een externe factor en hebben wij geen invloed op de werkelijke levertijden van PostNL.
We zien wel dat je de bestelling ondertussen al wel hebt ontvangen. Heel veel plezier met het internet van Always Connected!
Met vriendelijke groet,
Team Always Connected