Aluparts

Bastiaans

Slechte ervaring met dit bedrijf. Heb op dinsdag 20 juni een onderdeel besteld, dit zou door Transmission op donderdag 22 juni geleverd worden. Omdat er geen mailtje gestuurd werd met een specifieke tijd heb ik de hele dag gewacht. Geen levering. Op vrijdagochtend contact gehad met Aluparts, ze zouden het uitzoeken en terugbellen. Om 16.47 kreeg ik bericht dat de levering op maandag plaats zou vinden. Geen mailtje ontvangen van Transmision dus weer contact opgenomen met Aluparts. Ik zou teruggebeld worden. Helaas weer vergeefs gewacht en tot heden geen terugkoppeling van Aluparts.

Positieve punten

Nog geen

Neem een andere transporteur!

Reactie Aluparts:

Beste mevrouw Bastiaansen,
Wat vervelend dat uw pakketje nog steeds niet aangekomen is! Ik heb het even nagevraagd en via de Track&Trace kunt u zien op welke dag het pakketje geleverd wordt in welk tijdsvak. Sowieso is het niet nodig dat u thuis blijft voor uw pakketje, doorgaans wordt het anders bij buren afgeleverd. We kunnen niet terugvinden dat u gisteren gebeld hebt, vandaar dat u ook niet teruggebeld bent. Onze excuses hiervoor. Ik hoop echt dat Transmission zo snel mogelijk uw pakketje levert.
Team Aluparts.nl

Score voor Aluparts: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: