“Mijn ervaring met Alpha Ventilatie was zeer negatief. De eerste afspraak werd op het laatste moment geannuleerd. Bij de tweede afspraak verscheen de monteur alleen, terwijl eerder was aangegeven dat dit met twee personen zou gebeuren.
Tijdens het bezoek gedroeg de monteur zich herhaaldelijk onprofessioneel en agressief. Hij verhief zijn stem, sprak op intimiderende toon en reageerde meerdere keren met opmerkingen zoals dat ik de afspraak maar moest annuleren. Dit veroorzaakte een onveilige en zeer stressvolle situatie in mijn woning.
Daarnaast weigerde hij afgesproken werkzaamheden uit te voeren, waaronder het vervangen van vervuilde ventilatiekanalen, en bleek hij niet over voldoende materiaal te beschikken.
Vanwege zijn gedrag en het niet nakomen van afspraken heb ik de werkzaamheden moeten stopzetten. Dit acht ik onacceptabel.”
Sterke punten
“Nee, helaas heb ik geen sterke punten kunnen vaststellen. De ervaring werd juist gekenmerkt door gebrekkige communicatie en onprofessioneel gedrag tijdens de uitvoering.”
Verbeterpunten of tips
klantvriendelijkheid, communicatie en zorg dat monteurs goed voorbereid en respectvol werken.”