AlleenHaar.nl

Alleenhaar.nl

X

In de ochtend kreeg ik een mail dat mijn product is verzonden en aangemeld is bij de koerier en 6 uur later krijg ik een mail dat mijn bestelling geannuleerd is omdat het “helaas” is het gebleken dat het artikel uit voorraad is geraakt.. Beetje raar zo opeens. Dit was de eerste en ook gelijk de laatste keer dat ik wat ga bestellen bij Alleenhaar.nl

Reactie Alleenhaar.nl:

Beste klant, jammer te lezen dat u niet tevreden bent. Onze pakketten worden systematisch klaargemaakt. Tegelijk wordt er dan ook een verzendlabel aangemaakt bij de koerier, in dit geval PostNL. U ontvangt hier direct een tracking code van.
Wanneer het magazijn uw pakket klaarmaakt kan het voorkomen dat zij erachter komen dat het artikel dat is besteld helaas uitverkocht is geraakt. Het kan zijn dat iemand u net is voor geweest en de webshop niet snel genoeg is met dit aanpassen. Dit zijn uitzonderlijke situaties. U ontvangt dan inderdaad berichtgeving hiervan en we storten direct het bedrag naar u terug. We begrijpen dat het vervelend is maar hopen dat u voor ons in de toekomst toch nogmaals een kans wilt geven. Excuses voor het ongemak! Groetjes, AlleenHaar

Score voor Alleenhaar.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Haarstuk