Marianne Scherders

In het begin positief maar dat werd al gauw minder. Ze hebben de verkeerde extensions gestuurd. Ik had golvend besteld en ze waren stijl. Ik zag dat gelijk toen ik ze uit de verpakking haalde. Ik heb een berichtje gedaan was geen probleem of ik ze wilde terugsturen en ik zou gelijk de juiste ontvangen. Ik kreeg mijn eigen pakje weer gelijk terug omdat de verpakking open was geweest en dat is een voorwaarde dat dit niet mag. uch is toch niet mijn fout dat de verkeerde zijn gestuurd en ik er achter kwam bij het voorzichtig eruit halen. Krijg dus geen andere extensions en zonder bericht of wat de extensions terug met mijn eigen briefje erbij. Ben diep teleurgesteld in dit bedrijf. Aan deze extensions heb ik dus niets en ben mijn geld kwijt.

eerst heel vriendelijk en ineens ben je afgedaan

Reactie Alleenhaar.nl:

Beste klant, U heeft inderdaad de verkeerde extensions ontvangen, nogmaals onze excuses hiervoor. Onze voorwaarden geven aan dat onjuiste producten in originele staat retour moeten aankomen bij ons alvorens wij u de juiste producten toesturen. Helaas was de verzegeling verdwenen. Dit betekend dat het product is gebruikt. Om hygiënische redenen kunnen wij dit daarom niet retour aannemen. U kunt onze voorwaarden terug vinden op de website, de Algemene Voorwaarden Flyer die u bij de bestelling heeft ontvangen en het retourformulier. Het spijt ons u niet anders te kunnen informeren. Mvg AlleenHaar

Score voor Alleenhaar.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
clip in extensions