Allclean

Prijs- en kwaliteitsverhouding

NB

Ok maar niets bijzonder

Opmerkingen

We hebben All Clean gebruikt voor een einde schoonmaak na een verbouwing. Contact met het bedrijf was goed en aanvraag is goed opgevolgd. Ook een dag voor het schoonmaak hebben ze nog gebeld om alles te bevestigen en laatste details door te nemen wat meestal een goed teken is.

Alleen het schoonmaken zelf was niet helemaal naar wens. De team heeft voornamelijk de vloeren gestofzuigd en gedweild en ramen schoon gemaakt. Verder niet veel moeite gedaan om te kijken of alles wel goed schoon was. Sommige deuren en kasten waren ze vergeten om schoon te maken. Hierop aan gesproken en dat hebben ze dan wel opgevolgd maar het was allemaal te oppervlakkig en er ziet nog veel stof overal in de hoeken. De vloeren zijn ook oppervlakkig schoongemaakt en ik moest zelf nog over heen om wat vuil weg te halen. All in all, ok maar niet fantastisch zeker voor de prijs die je betaald.

Reactie Allclean:

Dank u wel voor uw reactie en fijn dat u onze communicatie positief waardeert maar wat jammer dat u niet helemaal tevreden bent over de schoonmaak.
Een verbouwing gaat altijd gepaard met een dikke laag stof in huis. Het schoonmaken daarvan is een flinke klus en dan nog vind je lang daarna vaak nog een hoop stof terug en ik denk dat dit ook bij u het geval is. Onze medewerkers zijn gespecialiseerd in opleveringsschoonmaakwerkzaamheden en uw opmerkingen hebben wij niet eerder gehoord,
dat neemt niet weg dat u dat zo heeft ervaren en wij nemen dit uiteraard door met onze medewerkers.

Score voor Allclean: 2.5/5
Schoonmaak huis