Allclean

Geleverde werkzaamheden/diensten
Uitstraling medewerkers
Prijs- en kwaliteitsverhouding

Chu

Matig, veel dingen niet schoongemaakt die wel geïncludeerd waren in de offerte (plakkerige viezigheid nog steeds in keukenkast, viezigheid in vaatwasmachine, oven is helemaal niet schoner; er was nauwelijks kalk in de badkamer maar vooralsnog de minimale kalk die er zat zit er nog steeds, luxaflex in badkamer nog vol stof etc, vloer niet heel veel schoner).

Opmerkingen

Reactie Allclean:

Wij vinden het bijzonder vervelend dat uw ervaring met All Clean niet is gegaan
zoals u dat heeft gewenst. Wanneer de werkzaamheden zijn afgerond wordt dit altijd door onze voorman opgeleverd, bij deze eindronde kan dan nog worden aangegeven waar u eventueel niet geheel tevreden over bent zodat dit alsnog per direct kan worden opgelost. Wat jammer dat uw echtgenoot toen niet de punten heeft aangegeven
die u heeft genoemd, hierdoor hebben wij dit niet alsnog voor u kunnen oplossen.
Er waren wel een aantal dingen genoemd zoals verbrandresten in de oven en kalk wat zich heeft ingevreten wat wij niet hebben kunnen verwijderen ondanks
het langdurig laten inwerken van professionele producten en inzet van onze medewerkers.
Wij willen u bedanken voor uw feedback en zullen hier lering uit trekken zodat bij een volgende oplevering voor de klant duidelijk is dat sommige dingen wel schoon worden maar vlekken/kalk niet altijd verwijderd kunnen worden als dit er in de loop van jaren is ingesleten.

Score voor Allclean: 1.5/5
Schoonmaak huis 2 verdiepingen