Wat vindt u van de uitstraling van de website? / Wie finden Sie das Layout der Internetseite?
Wat vindt u van het reserveringsproces? / Wie bewerten Sie den Reservierungsprozess?
Wat vindt u van de gebruiksvriendelijkheid van de website? / Was beurteilen Sie die Benutzerfreundlichkeit der Internetseite?
Wat vindt u van de informatie op de website? / Wie bewerten Sie die Informationen auf der Internetseite?
Zou u de volgende keer weer via Airportdeal reserveren? / Würden Sie das nächste Mal wieder über Airportdeal reservieren?

Be

Reserveren was niet moeilijk maar geld terug krijgen wel moeilijk!

Hoe bent u op onze site terecht gekomen? / Wie haben Sie unsere Seite gefunden?

Google.nl / Google.de

Is het parkeren van uw auto naar tevredenheid verlopen? / Waren Sie mit dem Parken Ihres Autos zufrieden?

we hadden geannuleerd omdat we onze vlucht moesten omboeken van Corendon, we zouden ons geld terugkrijgen maar nu langer dan 2 weken later nog niets ontvangen, ze beantwoorden de mail niet meer na we om ons geld vroegen!

Heeft u verbeterpunten of tips voor Airportdeal? / Haben Sie Verbesserungspunkte oder Tipps für Airportdeal?

Gelijk geld terug geven als iemand moet annuleren en daar ook extra voor betaald heeft!

Reactie Airportdeal:

Beste heer/mevrouw Bevers,
Bedankt voor uw feedback! Wij hebben u altijd keurig te woord gestaan. Dat er per ongeluk iets mis is gegaan in het terugbetalen van uw parkeergeld klopt. Dit spijt ons en hiervoor nogmaals onze excuses. Wij beloven dit in het vervolg beter en sneller in orde te maken. Hopelijk alsnog tot een volgende keer op Airportdeal.
Noëlle

Score voor Airportdeal: 0.5/5