Wat vindt u van de uitstraling van de website? / Wie finden Sie das Layout der Internetseite?
Wat vindt u van het reserveringsproces? / Wie bewerten Sie den Reservierungsprozess?
Wat vindt u van de gebruiksvriendelijkheid van de website? / Was beurteilen Sie die Benutzerfreundlichkeit der Internetseite?
Wat vindt u van de informatie op de website? / Wie bewerten Sie die Informationen auf der Internetseite?
Zou u de volgende keer weer via Airportdeal reserveren? / Würden Sie das nächste Mal wieder über Airportdeal reservieren?

particulier, Schröder

Hoe bent u op onze site terecht gekomen? / Wie haben Sie unsere Seite gefunden?

Google.nl / Google.de

Is het parkeren van uw auto naar tevredenheid verlopen? / Waren Sie mit dem Parken Ihres Autos zufrieden?

ja maar er was op mijn display wat veranderd. er was een verkeerde handeling in de auto verricht waardoor de computer anders was ingesteld. hiervoor moest ik naar de garage omdat ik zelf niet wist om het goed terug te zetten.

Heeft u verbeterpunten of tips voor Airportdeal? / Haben Sie Verbesserungspunkte oder Tipps für Airportdeal?

om de ruitenwisser te kunnen vinden moet de medewerker even aan de klant vragen waar deze zit. ik vermoed nl dat dit het was. aan de andere kant is men toen gaan draaien waardoor de computerinstellingen anders waren.

Reactie Airportdeal:

Beste Anita,
Bedankt voor uw feedback! Vervelend om te lezen dat de boordcomputer van uw auto bij terugkomst anders was ingesteld. Ik heb hier direct met Park Luxus contact over opgenomen en het moet, zoals u zelf ook al aangeeft, per ongeluk gebeurd zijn. Eveneens namens Park Luxus excuses voor het ongemak.
Fijne avond en hopelijk tot een volgende keer op Airportdeal.
Noëlle

Score voor Airportdeal: 2.5/5