Wat vindt u van de uitstraling van de website? / Wie finden Sie das Layout der Internetseite?
Wat vindt u van het reserveringsproces? / Wie bewerten Sie den Reservierungsprozess?
Wat vindt u van de gebruiksvriendelijkheid van de website? / Was beurteilen Sie die Benutzerfreundlichkeit der Internetseite?
Wat vindt u van de informatie op de website? / Wie bewerten Sie die Informationen auf der Internetseite?
Zou u de volgende keer weer via Airportdeal reserveren? / Würden Sie das nächste Mal wieder über Airportdeal reservieren?

van Egmond

Om te annuleren moet je niet bij Schippers zijn, maar bij de incasso firma. Prijs is per definitie incl. annuleringsverzekering.
Incasso firma heeft geen telefoonnr. op haar site ! Annuleren kost, ondanks verzekering , toch weer 6,= admin.kosten ??

Hoe bent u op onze site terecht gekomen? / Wie haben Sie unsere Seite gefunden?

Google / Zoekmachine

Is het parkeren van uw auto naar tevredenheid verlopen? / Waren Sie mit dem Parken Ihres Autos zufrieden?

Onduidelijk bij schippers , je leest het pas als je bevestiging krijgt. !!

Reactie Airportdeal:

Beste heer/mevrouw van Egmond,
Bedankt voor uw feedback!
Vervelend om te lezen dat parkeren bij SchippersStop niet aan uw verwachting voldeed. Wij zullen hierover contact opnemen met SchippersStop om te bepalen waar het in de communicatie is misgegaan en hoe wij dit in het vervolg kunnen verbeteren.
Fijne dag gewenst!
Noëlle