Wat vindt u van de uitstraling van de website? / Wie finden Sie das Layout der Internetseite?
Wat vindt u van het reserveringsproces? / Wie bewerten Sie den Reservierungsprozess?
Wat vindt u van de gebruiksvriendelijkheid van de website? / Was beurteilen Sie die Benutzerfreundlichkeit der Internetseite?
Wat vindt u van de informatie op de website? / Wie bewerten Sie die Informationen auf der Internetseite?
Zou u de volgende keer weer via Airportdeal reserveren? / Würden Sie das nächste Mal wieder über Airportdeal reservieren?

Mevrouw Pronk

Misleidend! Ik kreeg een bedrag te zien en bij boeken bleek dit bedrag ineens hoger te zijn. Werd niet op de volgende pagina alsnog aangepast zoals ik had verwacht.

Hoe bent u op onze site terecht gekomen? / Wie haben Sie unsere Seite gefunden?

Google / Zoekmachine

Heeft u verbeterpunten of tips voor Airportdeal? / Haben Sie Verbesserungspunkte oder Tipps für Airportdeal?

Het juiste bedrag tonen én berekenen ipv een lokkertje te gebruiken.

Reactie Airportdeal:

Beste mevrouw Pronk,
Wat vervelend om te lezen dat u onze informatie als misleidend ervaren heeft.
Op elke pagina staat duidelijk vermeld dat genoemde parkeertarieven kunnen fluctueren op basis van beschikbaarheid. Evenals met de prijzen van vliegtickets is het mogelijk dat ook de prijzen voor parkeren bij de luchthaven dagelijks worden aangepast.
Per parkeeraanbieder geven wij u echter een richtlijn van wat doorgaans de tarieven zijn. Dit zodat u zelf kunt beoordelen of u ten opzichte van het reguliere parkeertarief teveel of te weinig betaald.
Ik hoop dat wij u alsnog eens mogen begroeten op Airportdeal en mocht u hulp nodig hebben, bel gerust even met onze klantenservice.
Fijne dag gewenst!
Bram