Reviews

8.8 / 10
1261 beoordelingen
Schrijf beoordeling

94% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Arjen

6/10

Online bestellen, telefonisch contact en brengen/ophalen van de container verliepen allemaal prima.

Grootste punt van kritiek is de kwaliteit van de container. Die zat onderin vol met gaten (bodem was grotendeels doorgeroest) waardoor veel dakgrind er doorheen viel. Ook bij het ophalen was het nog wel even spannend of de bodem er niet onderuit zou vallen.

Op zich prima bedrijf maar moeten duidelijk investeren in nieuwe containers.

Reactie Afvalcontainers Noord Holland:

Beste klant,
Bedankt voor uw feedback, hierdoor kunnen wij onze service verbeteren.
Het afgelopen jaar hebben wij enorm geïnvesteerd in nieuwe containers.
Alle onbruikbare containers zijn inmiddels vervangen.
Echter zijn de kosten van een container heel erg duur. Oudere containers die wij
nog kunnen gebruiken zetten wij dus gewoon uit.
Vervelend te horen dat u een container heeft die gaten bevatte.
Ik heb hier melding van gemaakt, en zal zorgen dat deze container niet meer zal
worden uitgezet.
Met vriendelijke groet,
Het team van afvalcontainers noord Holland.


Score voor Afvalcontainers Noord Holland: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Dakafval container