Afval.nl

A.Cuccureddu

Niet zo goed

Nvt

Bij het ophalen van de container zat er wat klein spul in wat eigenlijk niet mocht,maar de chauffeur zei,dat komt wel goed,nu achteraf word de container omgezet naar puincontainer,en moeten wij 110€bij betalen,wij zijn het daar niet mee eens,dan had de chauffeur meteen actie moeten ondernemen enniet zeggen,dat komt wel goed,want 110€ is niet niks en zijn zeer ontevreden over deze handeling,en zullen er ook werk van maken om dit ongedaan te krijgen.

Reactie Afval.nl:

Beste,
Allereerst dank voor uw review.
In de door u gehuurde hout (geen tuinhout) container is onder andere tapijt, rubber en plastic aangetroffen, dit zijn afvalsoorten die niet tot de door u bestelde container behoren. Hierdoor kan de container helaas niet worden verwerkt onder de oorspronkelijke afvalsoort.
Helaas zijn wij genoodzaakt om een extra factuur aan te maken voor de gemaakte kosten wegens de vervuilde container.
In de door u ontvangen bevestigingen wordt de afvalsoort van uw container aangeduid, ook staat er op onze website vermeld dat, indien u andere afvalsoorten in de container wenst te deponeren, u contact met ons op kunt nemen om het nieuwe tarief te verrekenen.
Team Afval.nl

Score voor Afval.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee