Afval.nl

Vroom

Online aanbieder die namens andere leverancier bemiddelt. Maar je kan net zo goed rechtstreeks bestellen. Wel zo persoonlijk en qua prijs is het verschil nihil.

Bij de eerste bestelling de prijs na 10 dagen bij de 2de bestelling prijs al verhoogd. Een sterk punt ? Nee ik kan ze niet noemen helaas.
Een aanbieder als elk ander dus niets om aan te bevelen.

Als je een container vervangt zet dan dezelfde neer als dat wordt gevraagd en niet ineens een ander type.

Reactie Afval.nl:

Beste,
Bedankt voor uw review.
Jammer dat u onze dienstverlening niet aanbeveelt.
Wij, Afval.nl, zijn inderdaad een online aanbieder van onze service. Echter zijn uw containers wel geleverd door onze eigen organisatie.
De markt waar wij op opereren is continue in beweging, niet alleen in het kader van het verduurzamen maar ook zeker qua concurrentie en de voorraad van grondstoffen op locatie. Hierdoor is het lastig om altijd dezelfde prijzen aan te houden en kan het zijn dat uw container iets duurder wordt of juist weer goedkoper.
Verder hebben wij navraag gedaan bij de planning, zij geven inderdaad aan dat u in eerste instantie een nieuw model gesloten 10m3 container heeft ontvangen en na de wisselopdracht een ouder model. De verschillende modellen hebben geen invloed op het aantal m3 wat u af kunt voeren.
Team Afval.nl

Score voor Afval.nl: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee