Afval.nl

Hans Niewenhuis

Wisselend uitstekend en teleurstellend

Als ze bellen, als ze al bellen, vriendelijk contact en behulpzaam

Als er n de opdracht aangegeven wordt te bellen voor de aanlevering, bel dan ook. Dan kan er namelijk op voorhand aangegeven worden dat een uitdrukkelijk type container niet gewenst is. Nu werd er gewoon een foute container geplaatst.

Reactie Afval.nl:

Beste Hans,
Dank voor uw review.
Vervelend om te lezen dat u ons bedrijf niet aanbeveelt.
Van de door u bestelde gesloten 10 m3 container zijn verschillende varianten. Twee voorbeelden hiervan zijn containers met deuren of een luik op de korte zijde. Deze beide openingen worden gebruikt voor het afstorten van de inhoud van de container. Hierdoor wordt er geen onderscheid gemaakt bij het leveren van de bestelde 10 m3 container. Mocht u toch een specifieke containervariant wensen dan horen wij dit graag direct na de bestelling. U kunt bijvoorbeeld reageren op de orderbevestiging. Helaas is er bij de tweede order niet gebeld door de chauffeur, hiervoor onze excuses. Chauffeurs dienen, mits dit specifiek is aangegeven, 15/20 minuten voor dat zij de locatie bereiken te bellen. De container is hiermee al geladen en kan dan niet meer gewisseld worden.
Team Afval.nl

Score voor Afval.nl: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee