Alleen voor thuiswerkers...
Sterke punten
-
Verbeterpunten of tips
Zowel bij het brengen áls het halen heel veel later dan de aangegeven tijdindicatie. Als je thuis werkt / vrij bent waarschijnlijk geen probleem, als je speciaal daarvoor een dagdeel vrij neemt is dat knap balen...
Tip: mocht je hele dagen niks te doen hebben vooral bij afval.nl je container bestellen, mocht je, net als ik, wél afspraken hebben op breng- en haaldagen zou ik nog even doorzoeken!
Reactie Afval.nl:
Beste,
Hartelijk bedankt voor de review.
De tijden die u op de website kunt aangeven zijn voorkeurstijden, geen vaste tijdsafspraken. Dit wordt op verschillende manieren naar u gecommuniceerd, tijdens en na het plaatsen van de bestelling. Onze chauffeurs en planners doen hun uiterste best aan uw voorkeurstijden te voldoen. In sommige gevallen is de route efficiënter te rijden door andere tijden aan te houden.
Uiteraard hoeft u niet thuis te zijn/blijven en te wachten tot de chauffeur komt. U kunt bijvoorbeeld een e-mail te sturen met informatie voor de chauffeur, u kunt de chauffeur van te voren laten bellen en u kunt de plek waar u de container geplaatst wilt hebben afbakenen.
Met vriendelijke groet,
Team Afval.nl