Zeer slecht, plaatst container niet op de gewenste plek. Plaatst container 50 meter verderop dan gewenst. Wilt container terugnemen tegen 75€
Sterke punten
Niks
Verbeterpunten of tips
Schandalig
Reactie Afval.nl:
Beste,
bedankt voor de review.
Wij begrijpen dat het vervelend is als een container niet op uw gewenste plek neergezet wordt.
Niet elke plek is gebruikelijk, zeker niet als het gemeentelijke grond zonder vergunning betreft.
U wilt de container graag op de stoep hebben. Dit kan helaas niet. De stoep is gemeentelijke grond en zonder bescherming (rijplaten) en vergunning is dit niet mogelijk. De chauffeur heeft de container op een dichtstbijzijnde plek neergezet. U was het niet eens met deze plek, maar had ook geen ander alternatief dan de stoep.
Uiteraard is het zo, als u wilt dat de chauffeur alsnog de container komt verplaatsten, dat daar kosten voor worden gemaakt. Deze kosten komen voor uw rekening.
Ons advies; is een gewenste plek gemeentelijke grond? Neem dan eerst contact op met de gemeente of deze plek is toegestaan en overleg daarna met ons, alvorens de chauffeur bij u langs komt.
Met vriendelijke groet,
Team Afval.nl