Reviews

Afval.nl

8.9 / 10
10301 beoordelingen
Schrijf beoordeling

95% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Sandra

1/10

Zeer slecht!!!!!!!

Sterke punten

Geen!
Of het is dat jullie heel snel tot 2 keer toe een boete sturen.

Verbeterpunten of tips

Overal bekend maken dat jullie direct een boete van €90,- (incl btw) uitdelen als jullie op een ander bezorgmoment komen dan aangegeven en je er dan niet bent. Je moet je dus feitelijk de gehele dag thuisblijven!!!
Ik woon midden in de stad waar weinig tot soms geen vrije parkeerplaatsen beschikbaar zijn en blijkbaar had ik de hele dag bij een parkeerplaats moeten blijven staan omdat jullie blijkbaar gewoon op een ander moment van de dag komen. Vervolgens wordt er niet naar een oplossing gezocht, maar kan ik gewoon de factuur betalen.
Bij het ophalen wederom een boete ontvangen omdat de container te hoog volgeladen was. De foto bewees dat het niet om mijn container ging, maar dat er een verkeerde foto naar mij gestuurd was (de boete a €90,-) had ik uiteraard wel meteen al van jullie ontvangen. Ongelofelijk slecht en ben er nog steeds boos over hoe het is verlopen en hoe ik behandeld ben!

Reactie Afval.nl:

Beste,
Hartelijk bedankt voor uw review.
Ten eerste onze oprechte excuses voor het versturen van de foutieve factuur. U had deze nooit mogen ontvangen.
In straten waar het plaatsen en ophalen van een container een uitdaging is omdat vrijwel altijd parkeerplekken bezet zijn, is communicatie the key. Zowel met ons als met uw buurtgenoten. Wij adviseren altijd uw buurtgenoten kenbaar te maken dat er een container geplaatst gaat worden en twee parkeerplekken vrij te houden. Het vrijhouden van parkeerplekken kan het beste gedaan worden door (bijvoorbeeld) een rolcontainer op de parkeerplek te zetten. Een briefje daarbij met de tekst dat er een bouwcontainer geplaatst gaat worden helpt vaak ook. Pilons en lint zijn uiteraard ook een mogelijkheid.
Het plannen van zwaar transport is helaas lastiger en ingewikkelder dan vooraf gedacht. Daarom geven wij enkel garantie voor de dag, niet voor een tijdstip. Wij vinden het vervelend dat u dit anders heeft begrepen.
Mvg, Team MKB-afval.nl


Score voor Afval.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee