Reviews

Afval.nl

8.9 / 10
10301 beoordelingen
Schrijf beoordeling

95% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

van den Dungen

4/10

Heel afhankelijk welke chauffeur er komt, de een is vriendelijk en doet nergens moeilijk over, de ander onbeleefd en erg bot! En totaal niet bereid om mee te denken in oplossingen!

Sterke punten

De site is makkelijk te gebruiken

Verbeterpunten of tips

Meedenken met klant, dit was ook telefonisch totaal niet het geval! Weinig tot geen begrip, en ook hier niet meedenken in een oplossing!

Reactie Afval.nl:

Beste,
Hartelijk bedankt voor uw review.
Wij betreuren dat de chauffeur onbeleefd en bot op uw overkwam en dat het telefonische contact niet het gewenste resultaat had.
Helaas kunnen wij niet zien met wie u contact heeft gehad en wat de situatie precies was.
Graag komen wij alsnog met u in contact. Kunt u een e-mail sturen naar info@afval.nl?
Met vriendelijke groet,
Team Afval.nl


Score voor Afval.nl: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee