Goed
Sterke punten
Op tijd geleverd
Verbeterpunten of tips
Het omwisselen ging fout, de container werd opgehaald. Heb opnieuw een container besteld
Reactie Afval.nl:
Beste,
hartelijk bedankt voor de review.
Bij uw order is enkel een ophaalopdracht ingevoerd. Bij het omwisselen van een container betaalt u ook weer vooraf via IDEAL, u heeft geen nieuwe betaling verricht omdat waarschijnlijk de verkeerde knop was aangeklikt. Kan uiteraard gebeuren, als u inderdaad een nieuwe container besteld via de website zal het weer goedkomen.
Met vriendelijke groet,
Team Afval.nl