Afval.nl

Evers

Bij de eerste bak verliep de aanmelding snel. Toen de wagen met de afvalbak arriveerde wilde de chauffeur de bak niet met de opening naar ons huis zetten. Dit kon volgens hem niet. In plaats daarvan moesten de werklui over het fietspad om de bak heen lopen en stond voor de ingang van de bak een lantaarnpaal. Erg onhandig dus. Hij ging overleggen met zijn baas. Toen hij terug kwam gaf hij op een zeer dwingende toon aan dat het niet anders kon. Ik was het er niet mee eens en gaf aan dat ik met jullie kantoor ging bellen. Toen ik opbelde kreeg ik een zeer onbeschofte mevrouw aan de telefoon die meteen begon te dreigen dat het mij 75 euro ging kosten wanneer ik de bak niet zou accepteren. Toen ik na nog geen vijf minuten beneden kwam was de chauffeur reeds vertrokken. Hierna kon ik vijf uur wachten op de volgende chauffeur. Deze chauffeur draaide de bak zonder enige moeite in de goede richting.

De vervanging van de bak voor de tweede bak verliep ook niet vlekkeloos. De bak zou op een maandag bezorgd worden. Op deze maandag kreeg ik pas om tien uur een e-mail met de mededeling dat er geen chauffeurs waren om de bak te brengen. De bak kwam 24 uur later.

De bak kan langer blijven staan dan bij de concurrenten.

Reactie Afval.nl:

Beste heer, bedankt voor uw beoordeling. Wij betreuren het dat uw ervaring met onze dienstverlening niet geheel positief is. U heeft geruime tijd met een van onze klantenservice medewerksters gesproken en de chauffeur kon helaas niet blijven wachten. Uiteraard is het voor ons van belang dat de container naar wens is geplaatst, vandaar dat de chauffeur laten nog is terug gekomen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Afval.nl

Score voor Afval.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee