Afval.nl

REBA Communications BV

Eerst hadden wij goede ervaringen maar daar komen wij van terug, deze mensen zijn buitengewoon arrogant en slecht en hebben het waarschijnlijk een beetje hoog in hun bol.

Ze vergeten dat de klanten die hun hebben gemaakt wat zij op dit moment zijn netjes behandeld moeten worden, ookal zijn er duizenden andere klanten. Zonder klanten is er geen bedrijf.

Wij hebben 39 containers besteld bij afval.nl en stelden gewoon een vraag waarop Rob Verduin (de directeur en eigenaar van afval.nl en mkb-afval.nl) reageert..
zie hieronder:

Indien het bedrag niet binnen 5 werkdagen op onze rekening is bijgeschreven zijn wij genoodzaakt het totaal openstaande bedrag uit handen te geven aan Incassobureau IBK te Beverwijk. Wij wijzen u er op dat alle bijkomende kosten ten aanzien van de incasso aan u worden doorberekend.

Heeft u nog vragen over de openstaande factuur of vragen over uw betaling dan kunt u Afval.nl op werkdagen bereiken op telefoonnummer: 088 472 1500.

Bovenstaand ging gewoon over een container, waarover wij met de chauffeur hebben gepraat en die zei wat er in de container mocht. En achteraf blijkt dit niet zo te zijn, hun eigen personeel heeft dus een fout gemaakt.. een professionele partij had even gebeld naar de klant en stuurt niet zo'n idioot mailtje.

Geen normale reactie, maar gelijk arrogant antwoord bij een partij die al JAREN containers afneemt en altijd netjes zijn rekeningen heeft betaald. Ik heb geen goede woorden voor deze Rob Verduin van afval.nl

Score voor Afval.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee