Positief geholpen met mijn zaak en vriendelijke juriste. Als de zaak afgerond is mag je altijd vragen stellen en dat is super. Stel je een vraag dan vond ik het weleens lang duren voordat ik teruggebeld werd of een e-mail terug kreeg maar daar is reeds over gesproken en begrip voor. Verder goed geholpen.
Sterke punten
Vasthouden aan afspraken t.o.v. tegenpartij.