Heldere advisering
Algemene tevredenheid
Snelheid terugbellen
Nakomen van afspraken

Regina Breederveld (BVI-Vitreq bv)

Het was een behoorlijke haastklus jammer genoeg. Zelf was ik wel enigszins bekend met vaststellingsovereenkomsten, maar als het jezelf betreft, ben je toch minder scherp op alles, en is hulp hierin zeker welkom. De advocaat had helaas ook niet veel tijd (ik neem aan omdat een rechtsbijstandverzekering ook niet veel betaald en hij had prive ook wat verlof). Daarnaast had de werkgever een forse tijdsdruk opgelegd en had ik geen zin in een zwaar gevecht omdat dit behoorlijk veel energie kan kosten. De advocaat was mijns inziens wel kundig, heeft ook tips gegeven, maar we hadden er wellicht wat meer uit kunnen halen qua vergoeding. Ook zijn we (beiden) vergeten te controleren of het salaris in tussentijd niet verhoogd zou worden (ivm cao), waardoor de vergoeding sowieso hoger had kunnen uitvallen.

De advocaat had zeker kennis van ontslagvergunningen en de werkwijze hierin. Snel schakelen verzacht ook enigszins de pijn.

Nagaan of de werkgever inderdaad een ontslagvergunning bij het UWV heeft aangevraagd. Weet nog altijd niet of dit idd het geval was... En controle of er tussentijds (in heb vanuit werkgevers zijde een opzegtermijn van 4 maanden!) er geen (cao) verhoging plaatsvindt. Dit kan voordelen hebben mbt de vergoeding.

Score voor Aegis Advocaten: 4/5
Zou u Aegis Advocaten aanbevelen? Ja