Heldere advisering
Algemene tevredenheid
Snelheid terugbellen
Nakomen van afspraken

M. Den Uijl (raar dat het niet anoniem is)

Snelle reactie na aanmelding, 1 aanspreekpersoon is fijn, duidelijk pakket. Bereikbaarheid wat minder en dat is jammer in stresssituaties. Ook wachtend op een reactie horen ik dagen later dat het in hun spam zat.

1 aanspreekpunt, duidelijke pakketten, snelle reactie na aanmelding.

Check de spam voor reacties van de tegenpartij. Dit scheelt slapeloze nachten van uw klanten. Dit was wel echt heel erg vervelend om ipv maandag op donderdag er zelf over te bellen. Ook was afgesproken dat factuur direct naar werkgever ging en zonder mededeling had ik hem in mijn mailbox zonder toelichting waarom anders dan afgesproken.

Reactie Aegis Advocaten:

Geachte mevrouw Den Uijl,
Het was inderdaad ongelukkig dat een mail van uw werkgever bij ons in de spambox was beland, waardoor het doorzenden hiervan enkele dagen op zich liet wachten. Verder is het uitgangspunt dat wij onze klanten altijd zo spoedig mogelijk terug bellen maar uiterlijk binnen 24 uur.
Voor wat betreft de factuur wijs ik u er op dat uw werkgever niet bereid was om deze rechtstreeks aan ons te voldoen en daarom is afgesproken dat u deze zelf ter declaratie indient. Om deze reden hebben wij de factuur naar u toegezonden (en niet naar uw werkgever).
Mocht u nog vragen / opmerkingen hebben, dan kunt u ons altijd nog even bellen.
Aegis advocaten

Score voor Aegis Advocaten: 3/5