Heldere advisering
Snelheid terugbellen
Nakomen van afspraken

Mark Weekamp

Professionele begeleiding.
Echter Regelmatig moeilijk te bereiken.
Er is niet veel ruimte voor mentale ondersteuning.
Vanwege de schijnbaar hoge werkdruk bij Aegis toch de indruk gekregen dat er geen tijd was om zich goed in te lezen in de nieuwe voorstellen voor de Vaststellings overeenkomst. Tot drie keer toe heb ik moeten corrigeren. Helpt niet mee in het vertrouwen krijgen in de juiste afloop als je ook al onder mentale druk staat. Gelukkig is het uiteindelijk naar tevredenheid opgelost.

Volharding in het behalen van het meest gunstige /optimale resultaat.

1) Meer zorgvuldigheid in voorbereiding naar een gesprek met een Cliënt. Het neemt ook de ongerustheid/stress weg als je wel precies weet wat er nu wel en niet akkoord is in de onderhandelingen.
2) Voor de Advocaat is een Vaststelling procedure misschien een "alledaagse procedure", voor een Cliënt die 28 jaar bij een werkgever zit en waarvan zijn vrouw ook nog net in een Kanker onderzoek zit, niet. Er zijn dan te veel onzekerheden en onduidelijkheden. Een duidelijke uitleg over de aanpak, mogelijk tijdbestek, etc. zou echt fijn zijn. Misschien een folder/flyer?
3) Ook de wederkerende dreigementen van mijn werkgever die er telkens op zinspeelt om dan maar het "opleiding Traject voor een andere functie" te starten. Is een doemscenario! (meerdere collega aan kapot zien gaan). Ik zou graag zien dat hier ook mogelijkheden voor komen om toekomstige cliënten te ontzien. Dat deze druk wat meer weggenomen wordt.

Score voor Aegis Advocaten: 3.5/5
Zou u Aegis Advocaten aanbevelen? Ja