Heldere advisering
Algemene tevredenheid
Snelheid terugbellen
Nakomen van afspraken

s.young

Ik ben eerlijk gezegd niet tevreden over dit advocatenkantoor. Ik ben doorgestuurd via de verzekering, maar moest uiteindelijk overal zelf achteraan, heb een paar mails moeten sturen om een deadline duidelijk te maken en mijn zaak werd zonder vooraf communiceren aan een andere advocaat doorgespeeld zodat ik nogmaals duidelijk moest maken wat er speelde. Daarna werd een enorme rekening gestuurd naar mij die ik kon doorspelen naar mijn werkgever, waar ik niet achter kan staan, omdat ik vrijwel niets aan deze advocaten gehad heb. Uiteindelijk heb ik mijn vaststellingsovereenkomst doorgesproken met een jurist binnen mijn kennissenkring om zeker te weten dat mijn zaak goed behandelt was.

Helaas niet

De mail die gestuurd wordt door de client beter doorlezen en vooraf goed communiceren en afspraken afstemmen met de client..

Reactie Aegis Advocaten:

Wij betreuren deze beoordeling en herkennen ons hier niet in. De zaak is door ons kantoor direct opgepakt en steeds is onverwijld gereageerd op emails van cliënte en wederpartij. Alle stappen die zijn gezet- en emails die door ons zijn verzonden, zijn steeds in overleg- en na toestemming van cliënte verstuurd. Cliënte is van A tot Z begeleid in dit traject en heeft aan ons nimmer een punt van kritiek kenbaar gemaakt. Wij hebben deze beoordeling dan ook niet zien aankomen hetgeen onverlet laat dat wij de inhoud ervan zogezegd betreuren.

Score voor Aegis Advocaten: 0.5/5
Zou u Aegis Advocaten aanbevelen? Nee