Heldere advisering
Algemene tevredenheid
Snelheid terugbellen
Nakomen van afspraken

Stephan

Mijn evaluatie en oordeel heeft voornamelijk betrekking op de uitstekende manier hoe hij mij heeft geholpen”

In positieve zin is mij de samenwerking met mijn behandelaar Marc Pasman opgevallen. Een zeer kundige advocaat die actief met mij meedacht en ook de tijd en ruimte nam om tot passende reacties en acties te komen richting mijn huidige werkgever. Ook was Marc vaak goed bereikbaar, belde snel terug en kwam hij zijn afspraken na. Marc hield mij waar nodig ook een eerlijke spiegel voor. Dit had ik nodig omdat ikzelf af en toe qua loyaliteit richting mijn huidige werkgever teveel bij deze zaak betrokken was. Samen kwamen we tot prima oplossingen resulterend in een voor mij financieel en inhoudelijk betere beëindigingsovereenkomst. Ik zou Marc zo weer willen inschakelen als advocaat bij een soortgelijk toekomstig arbeidsconflict (waar ik uiteraard niet op zit te wachten ;).

Het na-traject kan naar mijn mening veel strakker. Een voorbeeld is dat ik nu een enquête heb ingevuld (heb hier twee keer over moeten bellen) over jullie dienstverlening en nu ook weer een enquête van jullie krijg toegezonden (NB bijna 2 maanden na afronden van mijn dossier, dat is rijkelijk laat). Kortom deze trajecten beter op elkaar afstemmen en jullie vragenlijst eerder versturen (dan krijg je rijkere feedback, nu zijn al best veel ervaringen weggezakt).

Score voor Aegis Advocaten: 4.5/5
Zou u Aegis Advocaten aanbevelen? Ja